vineri, 29 octombrie 2010

Statusuri Agatat

1. Sa nu uiti sa te dai shi la mine…

2. Nu te tine sa te indragostesti de mine!…

3. Vata de zahar?NU…Sirop de capsuni?NU…Ciocolata?!NU…Nu pot gasi nimik atat de dulce ca tine!

4. Ok! Hai la baiatu`` !

5. Am vrajeala necesara pentru orice domnisoarå!

6. Vino in iad, sa vezi raiul meu frumoaso !!

7. Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine.

8. Daca as fi foc te-ai arde cu mine?!

9. Zi-mi se poate in toate sa fi tu… zi si noapte iti simt aproape sufletul

10. Te-am cautat si te-am gasit zana mea din rasarit,Eu sunt printul din apus si pe ckombinari m-am pus…

11. Vrei sa conduci lumea alaturi de mine?!

12.  Sunt un rege… am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca tronul meu are roti??

13.  Eu nu am inhibiti si iti zic direct…facem Secs !!!

14.  I need girlz!

15.  Auzi, ai bani ?Ok! Vrei sa ai mai multi??

16.  Te-a durut………….. cand ai cazut din rai??

17.  Iti plac fructele?!…………….Incearca-ma! Sunt o piersicutza!

18.  Se spune ca doar odata in viata te indragostesti cu adevarat…. sper sa fiu si eu prin preajma ta !

19.  Hmm…..WoaW dar ce bine aratzi ! Parca esti zana buna si eu Pinocchio…

20.  Ocazie unica ma ofer pt tine.Sunt mik si dragalas cu manual de utilizare si am verificare tehnica.

21.  Eu sunt printul din apus si pe Kombinari m-am pus…

23.  Sesiunea trece, studentii raman…

24.  An eye for an eye makes this world blind…

25.  Prea dulce ca sa fiu light :)… ”

26.  Cred ca am probleme cu ochii, nu`i pot dezlipi de tine…

27.  Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba…

28.  Misto fussta. Pot sa ti`o iau eu ?

29.  Sunt singur si sunt sigur ka si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura…

30.  Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!

31.  Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea… as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!

32.  Un pic mai intepator…:P

33.  Hey sexy, drink Pepsy :) ?

34.  Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul…

35.  Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine! ”

36.  A iesit soarele sau doar ai zambit??

37.  Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replika de agatat…

38. Împreună vom cunoaşte lumea eu ştiu iadul, tu ştii raiul, hai să cunoaştem amândoi Paradisul…

39. Sunt firbinte şi mi-e frică să nu mă sting

40. Mmmmm…ce văd ochii mei? Ce frumoasă şi cât stil ai pe tine … parcă eşti făcută pentru mine!

41. A ieşit soarele sau doar ai zâmbit??

42. Am atâtea emoţii în faţa ta încât mi-am uitat replica de agăţat…

43. Auzi, ai bani ?Ok! Vrei să ai mai multi??

44. Te-a durut………….. când ai căzut din rai??

45. Îţi plac fructele?!…………….Încearcă-mă! Sunt o piersicuţă!

46. Se spune că doar o dată în viaţă te îndrăgosteşti cu adevărat…. sper să fiu şi eu prin preajma ta !

47. Hmm…..WoaW dar ce bine arăţi ! Parcă eşti zâna bună şi eu Pinokhio…

48. Ocazie unică mă ofer pentru tine. Sunt mic şi drăgălaş cu manual de utilizare şi am verificare tehnică până în 2020.

49. Eu sunt prinţul din apus şi pe combinări m-am pus…

50. Vrei să conduci lumea alături de mine??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis