joi, 13 ianuarie 2011

Statusuri DND

Daca ultima oara v-am oferit statusuri distractive,acum va oferim statusuri DND, care cred eu, sunt la fel de funny:

1. DND!Servesc o supa cu umbra de pui!

2. Ma bronzez la lumanare!DND !

3. Bizi...imi cos maieul in cot:)

4. Nu va deranjati sa ma deranjati.

5. Ultimul care m-a deranjat e inca dat disparut!

6. Taci in liniste…!

7. Dorm ca un ingerash… nu deranjati ca dati de draku!

8. DND am nevoie de tine ca de o gaura in prezervativ!

9. Deranjeaza-ma tu sa vezi cum iti canta dracii live !

10. Don’t abuse the BUZZ.!.

11. Please try again, NEVER!

12. Ma balacesk ,DND ca te stropesk!

13. Va rog sa nu va deranjati sa ma deranjati… e prea mare deranjul sa fiu deranjat!

14. DND… f*t mushte… bazai?!

15. Tara are nevoie de mine asa ca… DND!

16. DND…mama la calc… nu dati BUZZ ca se sperie!

17. DND… dau gainile cu ruj !

18. Dnd…astazi tin sa-mi imbogatesc lista de ignore…!

19. dE’nE’fE’De - CiTeSc nIjTe cArTzi dE joC.

20. M-ai deranjat…. Nu ti-am raspuns… Ai insistat…. Ti-am dat ignore!

21. Ma f**e o lene sa tastez…

22. Cautama in vis….. DND !

23. DeNeDe ….. drum bun , cale batuta…… cine te prinde in cur sa te f*ta.

24. DND ma impusc prin spanzurare cu scanul electric DND

25. Frunza verde / Rug de mur / Deranjezi…. o iei in cur !


26. D!N!D , ma dau cu sania in congelator

27. Leave me alone `cause I am away! DND!

28. N-ai ce face decat sa stai in fata portii castelului meu si sa citesti ca scrie ‘DND’ ?

29. Lasa-ne … lasa-ne … du-te in treaba ta, ca nu avem timp si chef de un alt loser nesuferit. DND!

30. Nu ma deranja ca sunt in flacari momentan … si s-ar putea sa explodez curand!

31. Way nu ma deranjati ca o sa fie ploi de Ignore!!!

32. Hai DND … ca sa nu zic mai pe romaneste JET!

33. E meci. Aha joaca dinamo, deci ma puteti deranja.

34. Ne pare rau pentru inconvenient dar nu ai acces la acest utilizator de messenger !

35. Invisible to Everyone !

36. Acuma m-am trezit ! Pa, merg sa ma culc.. mai vorbim !

37. dnd...manank gandaci.

38. dnd...mi-am arunkat monitorul in apa.

39. dnd...culc vaka.

40. dnd...ma uit la meciul dintre Germani si Nemti...tare meci.

41. dnd...dorm...ultima persoana care m-a deranjat a fost Elodia.

42. dnd...bat kuie in apa.

43. dnd...lucrez cu cutitul ... sa scot inima sa o mut in dreapta.

44. dnd...spal fermoarul pe dinti.

45. dnd...fac lumanarea...daca ma deranjati va ard.

46. Mi s-a spus ca nu te pricepi la romana dar sa citesti 3 litere cred ca stii...DND !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis