duminică, 27 iunie 2010

Declaratii de dragoste originale

Te iubesc pentru ca ma faci fericita ,te iubesc pentru ca nu as putea trai fara fericirea pe care tu mi-o daruiesti in fiecare zi ,te iubesc fiindca existi.

Imi doresc sa fiu un inger,sa te apar de tot ce e rau,sa te inveselesc atunci cand iaesti trist,sa te incurajez atunci cand tie frica,sa te fac sa intelegi ca eu te iubesc ,dar din pacate nu sunt inger,ci doar un simplu om ce te iubeste

Daca ochii tai sunt precum cea mai minunata stea; daca zambetul tau e ca soarele ce straluceste ziua; daca sarutul tau e ca mierea si daca TU esti UNIVERSUL meu ce-as mai putea sa-i cer lui Dumnezeu? TE IUBESC!!!

Daca ar fi sa ma tansform m-as transforma intr-o lacrima de-a ta,sa ma nasc din ochii tai ,sa sfarsesc pe buzele tale.

Incep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat de mangaierea ta! Iti simt lipsa,IUBIRE…

Cand inchid ochii imi imaginez ca esti cu mine si ma tii strans in brate. iti simt caldura si dragostea, dar cand imi deschid ochii imi dau seama ca sunt singur intr-o incapere in care razele soarelui nu patrund din cauza norilor inegriti de durerea scursa din sulfetul meu pt ca tu nu esti aici…..

Mi-e dor de tine. De buzele tale senzuale… Vreau sa te am aproape, sa te strang in brate, sa te sarut. Sa ne contopim amandoi intr-un sarut pasional. Sa ne imbatam cu dragostea ce ne imbratiseaza, toata noaptea. Dimineata, sa ne trezim imbratisati si sa o luam de la capat.

Cineva a spus, ca ora are 60 de minute.
Cineva a spus, ca minutul are 60 de secunde.
Eu spun, ca fiecare clipa petrecuta departe de tine este o eternitate 

Ar fi pustie lumea fara tine ,si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fiu cu tine ,mereu in brate sa te tin.De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace ,legati pe viata vreau sa fim mereu ,caci fara tine nu stiu ce s-ar face ,in ceas de seara ,singur trupul meu.

Doar zilele au nume.Noptile nu ,ele sunt doar acele umbre ce leaga intre ele clipele ratacte ale vietilor noastre. 

Urasc apa ca atinge buzele tale din care am vrut odata sa beau, urasc vantul pentru ca iti atinge parul, urasc lumea pentru ca fiecare-mi fura cate-o particica din tine, urasc timpul pentru ca fiecare clipa din zi si din noapte este aproape de tine.Curios, oare pe tine de ce nu te urasc?
Pentru ca te iubesc!


Inima mea bate,si fiecare bataie pe care o simt e pt tine.Sufletul plange,e trist ca nu esti langa mine.Corpul,simte lipsa prezentei tale aproape de mine.Mintea e goala,ratacindu-se mereu in mine,departe de tine.O lacrima cade,obrazul imi arde,e PENTRU TINE.

Mi-as dori sa fiu o picatura de sange,sa curg prin venele tale,sa ajung la inima ta si sa raman acolo pt eternitate.

As vrea sa iti daruiesc un sarut sa fie etern, sa iti scriu o poveste, unde sa fii tu printul fermecat iar eu printesa din castel, sa ma iubesti, sa te iubesc si niciodata sa nu ma uiti.

Nu te speria sunt la spital pentru ca mi-a gasit ceva in inima, dar fii fara griji pentru ca operatia nu le-a reusit… Nu te-au putut scoate din inima mea caci acolo esti tu, si acolo vei ramane !!!

Ce esti tu fara mine, cand nu ma ai desi-s a ta? Te rog sa ierti durerea mea, iubirea mea… iubeste-ma, sunt doar a ta! Eu nu te uit dar tu pari ca da… si totusi… te implor nu ma uita !

Te vad printre stele, ochii tai sclipesc ca ele, tu esti soarele si luna, bucuria vietii mele ,de-as avea putere sa privesc in ochii tai si sa-ti spun ca TE IUBESC, crede-ma ca nu glumesc.

De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii te vad pe tine!

Traiesc pt tine pt ca ma faci sa imi bata inima repede atunci cand te vad, traiesc pt tine si nu imi pasa de ceilalti… Te iubesc pt ca esti tu, mereu langa mine sau in gandul meu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis