duminică, 27 iunie 2010

Statusuri cu perle din fotbalul romanesc

 “Universitatea Craiova este singura echipă care poate sparge cvartetul Steaua – Dinamo – Rapid.” – Adrian Mititelu
”Suporterii noştri sînt 80% din Bucureşti şi 40% din provincie” – Ionel Dănciulescu
“Muncitor Nicoliţă, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e şantier” – Cornel Dinu
“Sînt momente cînd joci bine şi pierzi sau nu cîştigi.” – Vasile Maftei
“Sînt pesimist. Cred că putem învinge Olanda” – Nicolae Mitea
“Mircea Rednic, ca antrenor, e ca fierul de călcat: pe unde trece, pîrjoleşte!” – Sorin Cîrţu
“Dacă am avut ceva probleme cu Moldova, nu înseamnă ca va fi la fel cu Olanda. Va fi un meci mult mai dificil” – Victor Piţurcă
“Sincer, mie nu-mi place să mă duc la Vaslui! Păi, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu şi scria “Popa prostu” – Ionuţ Popa
“Vali Badea este cu trei clase peste Inzaghi” – Gigi Becali
“Mi se face pielea găină cînd vorbesc despre Nae Manea!” – George Copos
“Stai picior peste picior? Mută-ţi, bă, picioarele, că n-ai talent.” – Gigi Becali într-un dialog cu Vasile Avram la Fanatik Show
“Singura echipă care poate prinde CFR ul din urmă este DNA!” – Adrian Porumboiu, după meciul cu CFR Cluj
“Ca să ajung pe locul doi, ar trebui să-l transfer pe Gigi Becali” – Marian Iancu
“Important e punctele” – Gică Hagi
“Rapidul fără spectatori, e ca o nuntă fără lăutari.” – Viorel Moldovan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis