luni, 5 iulie 2010

Statusuri amuzante

1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d
Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din puscarie…
Bate si ti se va deschide… proces penal
evita mahmureala/ ramai beat
vino mama sa ma vezi, muncitor la spatii verzi, c-am furat si eu ceva, si m-a prins politia
bag p|_|!a in ea de viata;are careva un prezervativ?
Hopefully this message will distract you long enough for me to steal all your money. Thank
Nu fumati in pat. Ca nici noi nu facem sex in scrumiera.
Nope, no wise status today
shit happens… .every fucking day….and you know what? somedays, twice a day!
Status amuzant, bonus: save energy, sleep in school!
Auzi…citeste`mi statusu pana la sfarsit…deci…asa…mda…citeste citeste…nu cumva…mda…daca nu citesti de sparg…asa…deci…mda…mah citeste….deci…da..aham…poate nu citesti:-w…sa revenim…da…dada..mda…cam asa…deci…fi atent…citeste!…mda…niii….wow…mda….deci daca nu citesti … asa…cum sa nu…mda…dada…ba ti`am luat ktev min din viata:))=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis