joi, 8 iulie 2010

Statusuri belea

Un cerc de prieteni nu se face cu compasul…
Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care…
Nu exista ganduri rele doar idei iesite din comun laf el cum nu exista nici un gand bun pe care sa v-il spun…
Prea multi prosti pentru o tara asa de mica…
Nu exista nu-mi place sa beau… beau fara sa-mi placa! 
Nu exista minciuni doar adevar fara dovezi…
Nu exista ceva mai rau decat cazare pe viata…
Visele nu ti le dau, nu mi le poti lua, sa visez e lumea mea…
Smeel`s like weekend…
Spuneti ca nu m-a suportati dar v-a uitati la mine de parca mi-ati fi fani…
Vand mazare in coaja de cartof cu pioneze ruginite si vrej verde la cel mai mic pret de pe piatza…rog seriozitate
Ma plictisesc… numar o bila in trei colturi…DND
DaK esti urata nu da buzz…Impushcate !!!
NU k ma laud dar f#t bine, dak vrei sa ma incerci da un buzzz si cere… (valabil pt fete cu potential)
Nu mi-e frica de nimeni in afara de mine…nu te risca dak vrei sa nu te injur … asa k DND…
Nu ma fute cu buzz k te f#t cu tot neamul tau…DND
Generez in generatie generatia ce va urma sa fie generata in alte generatii !
Do not disturb k ma masturb…DND
Frec menta…Vand menta frecata…
Nu da buzz ca-mi blochezi calculatorul. No Comment…
Deranjeaza-ma si iti spun jumatate de BIBLIE in termenii mei…Incepe cu mata!!!!!
Iubesc femeile !!!! Care nu au par pe tate si care sunt frumoase. Nu accept RAPANDULE
Caut femeie cu port USB pentru descarcari de informatii genetice
Cine ma iubeste asha cum sunt BUZZ me…cine nu…KISS MY ass FREE
Tanar si nelinistit caut lemne pentru foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis