marți, 3 august 2010

Statusuri Dragoste

De ce te simt atat de departe si nu-ti aud de dor cuvintele, cand un sarut ne mai desparte, si cand splendoarea inca ti se mai simte…
As vrea sa colorez padurea, Sa pot s-o fac in mii de feluri, Sa pot sa intalnesc iubirea, Ce se coboara dinspre ceruri…
Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si intinde mainile, cate picaturi prinzi, atat ma iubesti, cate picaturi scapi, atat TE IUBESC !!!
Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine…
Daca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e tot ce conteaza… 
Cat de MULT te iubesc … nu vei sti NICIODATA… ai patruns in inima mea fara sa-mi dau seama …astept sa vina ziua aceea cand totul va fi asha cum ne doream…
Nu distrug visele… injectez sperantza :X !!!
Deabia astept sa ma trezesc… sa pot visa q adevarat: X !!!
Visez doar la tine….. visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini??
Sa amintesti e frumos, da sa fii amintit e mai frumos, eu nu iti cer sa ma amintesti da doar sa iti amintesti ca o sa imi aduc aminte de tine intotdeauna…
Sa iubesti inseamna sa doresti in fiecare clipa sa-i auzi glasul… rasul, sa iubesti inseamna sa tremuri de neliniste si sa tresari de bucurie, sa iubesti inseamna sa te oferi din toata fiinta ta celui care-ti tine loc de soare…
Dragostea nu are nevoie de cuvinte… Se poate spunde Te Iubesc cu o singura privire…
Un trandafir as vrea sa fiu, sa te sarut printre petale, somnul sa ti-l veghez pana tarziu, ca sa te simti si tu o floare…
Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit…
IUBIREA e frumoasa, IUBIREA e trista… chiar daca e frumoasa sau trista… IUBIREA exista… 
Te voi iubi si atunci cand marile vor seca… Te voi iubi si atunci cand stancile se v-or topi… Te voi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!
Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti printul fermecat al viselor mele romantice, incantarea si minunea sufletului meu!
IUBIREA e ca o clepsidra, umple INIMA si goleste creierul…
Eu ti am alergat prin vene, ti-am suflat cu dor prin gene, eu ti am upgradat sarutul, ti-am iubit necunoscutul, am fost zmeul tau mereu, sa ma tii in vant nu-i greu, n-ai stiut sa tragi de sfori, am cazut de mii de ori…
As vrea sa-nnec mahnirea, Ce sufletu-mi apasa des, Sa las sa vina doar iubirea, Ce bantuie prin lanuri verzi…
Cauta in sufletul meu pacea, cauta iubirea, pasiunea, tandretea, cauta implinirea… Cauta si te vei regasi gasi acolo, foarte aproape de inima mea…
Esti o bucata de raza rupta din soare si cazuta pe pamant pt. a-mi lumina inima si sufletul pierdut in splendoarea frumusetii tale…
Sa astepti mereu dragostea ca pe un fel de jertfa pe care nu ai cum s-o oferi, pentru ca de fapt asteptai o jertfa pe care sa o poti oferi ca pe o dragoste…
Barbatii iti v-or spune multe, ca te iubesc si cum si cat, v-or spune mai frumos ca mine, dar nu te v-or iubi atat…
Imi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si zabetul tau dulce… Te iubesc!
Din apa marilor as vrea sa impletesc Cuvantul dulceTE IUBESC” Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce imi doresc!
Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!
Iubeste caci numai iubind poti vedea frumusetile vietii astfel vei fi mai fericit si orice obstacol il vei trece mai usor…
Un zambet nu inseamna fericire asa cum o lacrima nu inseamna durere. Potzi plange cand esti fericita, potzi sa razi cand inima itzi plange!
Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata! Iti pot spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu ma gandesc la tine. E mult sau e putin? Cand vei stii raspunsul se va risipi si misterul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis