miercuri, 29 septembrie 2010

Bancul Zilei 29.09.2010

Tuatara.ro - magazin online haine


Adunati intr'o seara la o bere mai multi barbati discutau despre cele mai interesante pozitii pe care le'au experimentat.
- Mie imi place cel mai mult ......... .
- Dada o stiu, dar mie imi place mai mult ........... .
- Nu exista nimic mai provocator decat "Rodeo salbatic" !
Ceilalti raman stupefiati. Isi storceau creierii gandindu'se despre ce vorbeste si daca au experimentat pozitia asta vreodata. Dupa cateva minute de gandire unul intreaba pana la urma ce pozitie mai e si asta. Cel intrebat soarbe tacticos din bere dupa care le raspunde:
- Doar ganditi'va la asta, in pat cu sotia, ea este culcata pe burta ta si tu te afli deasupra ei, o mangai, o saruti pe spate .. Cand lucrurile se incalzesc mai mult si mai mult te lipesti de spatele ei si ii soptesti la ureche : "Pozitia asta o innebuneste pe secretara mea.". Tot ce ai de facut apoi este sa incerci sa te menti deasupra mai mult de 8 secunde ..

4 comentarii:

  1. Foarte tare frate! O sa procedez si eu la fel cu prietena!

    RăspundețiȘtergere
  2. EXCELENT,...DACA NU MI SE-NTAMPLA MIE, CRED CA N-AR REZISTA NICI 0 SEC.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca da de o femeie mai solida, iese cu ochi umflati sigur!:))

    RăspundețiȘtergere

ShareThis