marți, 21 septembrie 2010

Statusuri Misto

Vrei sa conduci lumea alaturi de mine??
Sunt un rege… am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca tronul meu are roti??
I need girls!
Da… cautarea ta s-a terminat !
Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat…
Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai…
Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?
Fii unica si diferita, spune DA!
Chemati politia!!! Este ilegal ca cineva sa arate asa de bine !
Prea dulce ca sa fiu light…
Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura…
Sunt firbinte si mi`e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!
Hey sexy, drink Pepsy ?
Un pic mai intzepator…
Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea… as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!
Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!
Hai sa trecem la fapte ca de vorbe m-am saturat !
Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?
Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?
Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?
Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui…
Sunt un hot si am sa iti fur inima!
Te-am cautat si te-am gasit zana mea din rasarit, Eu sunt printul din apus si pe combinari m-am pus…
Eu nu am inhibiti si iti zic direct…facem SeX !!!
Auzi, ai bani ?Ok! Vrei sa ai mai multi?? Ok! Hai la baiatu` !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis